KARIERA


Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Analityk e-commerce

Praca w Józefowie koło Otwocka

Zakres obowiązków:

  • opracowanie i rozwój procesu analizy wskaźników biznesowych
  • prowadzenie analiz biznesowych z wykorzystaniem w szczególności Google Analytics i Excela
  • monitoring bieżących wskaźników marketingowych
  • przygotowywanie rekomendacji na potrzeby prowadzonych działań marketingowych w obszarze e-commerce
  • optymalizacja wyników prowadzonych kampanii marketingowych (wskaźniki CPL i CPS)
  • prowadzenie testów A/B oraz analizę ich wyników
  • koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie monitoringu zachowań i ścieżek zwiększania konwersji
  • współpraca z partnerami i dostawcami danych wykorzystywanych w analityce internetowej

Wymagania stawiane kandydatom:

  • co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • znajomość KPI e-Commerce, trendów digital
  • doskonała znajomość narzędzi analitycznych, w szczególności: Google Analytics, Google Tag Manager, MS Excel
  • doświadczenie w pracy z serwisami e-Commerce przy optymalizacji konwersji zakupowej
  • doświadczenie w realizacji kampanii performance (SEM, afiliacja), wykorzystaniu social media i SEO
  • wysokie umiejętności w obszarze analizy i interpretacji danych
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i silne zorientowanie na biznes
  • samodzielność w działaniu; umiejętność wyciągania wniosków

Oferujemy:

  • dużą odpowiedzialność oraz wpływ na tworzenie i rozwój największych marek w polskim Internecie (branża fashion)
  • zbudowanie procesów analitycznych e-commerce’owych od podstaw
  • zdobycie doświadczenia w rozwoju platform B2B/B2C

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli:

„Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 833, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji”.


Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Księgowa/Samodzielna Księgowa

Praca w Józefowie koło Otwocka

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • prowadzenie rachunkowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
  • dekretowanie i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych,
  • uzgodnienia i analizę kont rozrachunkowych,
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych, rezerw
  • rozliczanie należnych podatków (VAT, CIT, PCC i innych),
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz miesięcznych raportów dla potrzeb wewnętrznych Spółki,
  • aktywny udział w zamknięciu roku i badaniu biegłego rewidenta
  • udział we wdrożeniu systemu finansowo – księgowego,
  • kontakty z urzędami skarbowymi i bankami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowany kierunek: rachunkowość),
  • minimum 5 – letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości systemów finansowo – księgowych,
  • doświadczenie we wdrażaniu systemu finansowo – księgowego,
  • dużej wiedzy z zakresu rachunkowości,
  • znajomości przepisów podatkowych,
  • odpowiedzialności i dużego zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
  • zdolności organizacyjnych,
  • rzetelności i sumienności,
  • samodzielności w realizacji zadań.
  • Bardzo dobrej znajomości excela
  • Znajomość programu SYMFONIA – będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Pakiet szkoleń

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli:

„Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 833, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji”.

 


Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kształtowanie strategii rozwoju działu E-Commerce na wszelkich płaszczyznach biznesowych mających na celu osiągnięcie wyników sprzedaży i optymalizację wydatków marketingowych. Najistotniejsze obszary działania to min. aktywności z zakresu digital marketingu, rozwój funkcjonalności platformy, optymalizacja rozwiązań logistycznych, zwiększenie konwersji

Możliwość rozwoju i wdrażania strategii na rynkach międzynarodowych.

Wymagania:

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Odpowiedzialność za kreowanie i egzekucję strategii rozwoju
  • Wdrażanie rozwiązań technologicznych i marketingowych służących do dynamicznego rozwoju biznesu
  • Optymalizacja wydatków marketingowych
  • Zarządzanie współpracą i efektami działania z parterami zewnętrznymi generującymi ruch, konwersję sprzedaży; content
  • Zarządzanie i raportowanie efektów z podjętych aktywności marketingowych, kampanii promocyjnych, stworzonego kalendarza marketingowego, optymalizacji UX
  • Wyznaczanie KPI dla prowadzonych aktywności marketingowych
  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics służąca dogłębnej analizie i monitorowaniu efektów własnej pracy
  • Analityczne myślenie
  • Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających i wypleniających strategię E-Commerce
  • Doświadczenie w branży fashion mile widziane
  • Zarządzanie zespołem

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość wykorzystania nabytej dotychczas wiedzy i przejścia na etap kolejny w Twojej karierze
  • Pracę w zespole, który jest gotów na zmiany i wyzwania
  • Stabilne miejsce pracy
  • Umowę o pracę

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dołączenie klauzuli:

„Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 833, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji”.


Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Konsultanta ds. sprzedaży

Opis stanowiska:

  • Profesjonalna obsługa Klientów produktów klasy premium
  • Stała kontrola jakości i wyników pracy (praca w oparciu o wskaźniki)
  • Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem salonu zgodnie ze standardami firmy
  • Proaktywna obsługa klienta, stylizacja ubioru
  • Dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu firmowego

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży produktów klasy premium; doświadczenie w branży odzieżowej będzie atutem
  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
  • Rozwinięte umiejętności identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Entuzjazm i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Kreatywność i dynamika w działaniu
  • Wysoka kultura osobista, miła aparycja
  • Dyspozycyjność, gotowość do pracy w weekendy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Pracę w ciekawym, rozwojowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku i z produktem klasy premium

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym  na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując – konsultant sprzedaży.

„Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”


Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Kierownik Szwalni

Miejsce pracy – Józefów koło Otwocka

Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie szwalni
  • Kontrolowanie procesu produkcyjnego
  • Nadzorowanie i rozliczanie brygadzistów
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych i produkcyjnych
  • Współpraca z innymi działami w celu realizacji planu produkcyjnego
  • Prace administracyjne – rozliczanie produkcji i wynagrodzeń pracowników

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie, wyższe kierunkowe
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem szwalni
  • Znajomość technologii szycia odzieży damskiej
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników oraz koordynowanie ich pracy
  • Zorientowanie na jakość i płynność pracy
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Samodzielność , odpowiedzialność
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Mile widziana znajomość języka rosyjskiego, angielskiego

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Narzędzia pracy  do wykonywania zadań
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
  • Pracę w ciekawym, rozwojowym środowisku

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”


Opis stanowiska:

  • Szycie odzieży damskiej wg projektu
  • Ścisła współpraca z projektantem i konstruktorami

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe – krawiectwo
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zasad technologii odzieży
  • Umiejętność szycia odzieży damskiej z różnorodnych tkanin
  • Sumienność, rzetelność i zaangażowanie w pracę

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”